Comenzi și Transport
În cât timp îmi ajunge comanda?
Procesăm comenzile de Luni până Vineri de la ora 07:00 la 15:00.
Livrarea se va face intre 1 si maxim 10 zile.
Toate problemele care tin de noi sau onorarea comenzii vor fi comunicate in cel mai scurt timp clientului daca apar.
Cum pot să schimb adresa de livrare?
În momentul în care plasezi comanda, poți să alegi orice adresă de livrare.
Dacă dorești ca adresa de livrare să fie schimbată după ce comanda a fost plasată, te rugăm să ne contactezi telefonic sau pe e-mail in cel mai scurt timp. Daca modificarea este comunicata inainte de trimiterea coletului catre firma de curierat se va procesa cu noua adresa de livrare.
Cum pot să-mi urmăresc comanda?
Trimite-ne un email la info@veracasa.ro cu numărul comenzii și numele tău pentru a afla statusul și locația comenzii tale.
Îmi veti păstra datele cardului?
Pentru platile cu cardul colaborăm cu Mobil Pay, iar toate plățile sunt securizate.
Atât noi, www.veracasa.ro cât și Mobil Pay nu stocăm datele dumneavoastră.
Care sunt politicile voastre de returnare?
Viziteaza sectiunea Politica de retur, disponibila pe site pentru detalii referitoare la pasii de urmat.
Am primit produsul greșit
Contactează-ne prin email la sesizari@veracasa.ro sau telefon cu numărul comenzii și numele tău, iar noi vom verifica și remedia situația.
Coletul este deteroriat
Cumpărătorul are obligația de a verifica integritatea coletului la predare, în fața agentului de livrare. În cazul constatării de deteriorări, Cumpărătorul este obligat să consemneze acest lucru pe scrisoarea de livrare/AWB și este obligat să nu preia coletul. În acest caz, Cumpărătorul are obligația de a notifica acest lucru Vanzatorului, fără întârzieri nejustificate. În cazul în care Cumpărătorul preia vreun coletul deteriorat, Vânzătorul este eliberat de orice răspundere cu privire la produsul aflat în acel colet. Cu toate acestea, Cumpărătorul este obligat să preia coletul în toate cazurile în care acesta nu prezintă deteriorări exterioare, în caz contrar fiind obligat la plata către Vânzător a costului de livrare. Retrimiteriea ulterioară a Produselor se va efectua doar cu condiția plății în avans.
Care este adresa pentru retur?
Adresa pentru retur este aceeași adresă a expeditorului, existentă pe colet.
Am nevoie de mai mult ajutor
Trimite-ne un email pe: casata@veracasa.ro sau info@veracasa.ro sau sună-ne la 0752.244.001/0752.244.003 pentru mai multe detalii și asistență.
Pot să schimb sau să actualizez o comandă?
Da, contactează-ne înainte de ora 14:00, în ziua în care ai plasat comanda pentru a actualiza sau schimba comanda.
Pot să pre-comand un produs care nu mai este pe stoc?
Da, intră pe pagina produsului și introdu adresa de email pentru a fi notificat sau contacteaza-ne prin email sau telefon iar noi te vom anunta cand produsel este din nou in stoc.
Costuri şi metode de transport
Produsele sunt livrate prin servicii de curierat extern sau propriu, in functie de obiectul comenzii.
Pentru livrarile care se fac printro societate de curierat externa, nu putem garanta calitatea serviciului de livrare. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.
Vă informăm că, din motive logistice și legale, nu putem garanta livrarea comenzilor la adrese din afara României.